معرفی برند داکت اسپلیت صابکول : صنایع برودتی وحید یک شرکت با تاریخچه و تجربه ای تخصصی در زمینه ی صنعت تهویه و خنک سازی می باشد. کالا های گوناگونی در حوزه تبرید و تهویه مطبوع به وسیله این شرکت تولید و عرضه بازار می گردد. این برند یکی از اولین کمپانی های ایرانی بود که برای تولید داکت اسپلیت ایرانی گام نهاد. این شرکت با دیدن نیازی که مردم به این محصول دارند شروع به تولید ان کرد.

معرفی اسپلیت کانالی صابکول

این مدل از جمله نمونه های اولیه ی یک اسپلیت کانالی ساخت ایران می باشد. هوا ساز صابکول دارای بلوور های فلزی می باشد. این بلوور ها کمک بسیاری به تولید باد زیاد بوسیله این کالا کرده است. البته همین موضوع منجر به تولید صدای زیاد توسط این دستگاه شده است.

کمپرسور به کار رفته در بیش تر اسپلیت صابکول با مارک کوپلند هستند که قدرت سرمایشی بالایی به آن بخشیده است. سایز اسپلیت کانالی در بیشتر ظرفیت ها تعریفی ندارد. در حقیقت کیفیت سرمایش و گرمایش در این محصول نسبت به خصوصیات ظاهری آن بسیار بهتر رعایت شده است. البته سازنده این داکت اسپلیت همواره تلاش در از بین بردن نقاط ضعف آن داشته است. اسپلیت کانالی صابکول مانند سایر داکت اسپلیت های ایرانی فقط در مدل غیر اینورتر موجود می باشد.